Rakvere rulluisuklubi avas 2015. aasta hooaja 29. märtsil Berliini poolmaratoniga

grupipilt Vattenfallil

Eestit esindas rulluisutamises kokku üheksa inimest, neist seitse olid Rakvere Rulluisuklubist. Osalejad ootasid ikka kuiva ja sooja ilma, kuid võistluspäeva hommikul oli sooja kaheksa kraadi ja tugev vihmasadu. Kuna meie hotell asus kohe stardi juures, siis saime rahulikult valmistuda raskeks sõiduks. Kõigil oli ühine mõte peas – keegi ei lähe rajale kiiret aega taga ajama, vaid oluline on turvaliselt ja ennast vigastamata lõpuni sõita ja kogemusi ammutada. Ärevus oli stardi eel äärmiselt suur. Pooltele meie seltskonnast oli kodunt nii kaugel võistlemise kogemus esmakordne. Kuna startisime kõik ühest grupist, siis oli tunda erilist üksteise toetust ja teadsime, et raja ääres oli meid toetamas Ivari, kes oli meie kontaktisik, kui kellelgi peaks õnnetus juhtuma.

Igaüks valis oma kogemustele tuginedes rattad, kuid peale starti saime aru, et sealne asfalt on teistsugune ja kellelgi polnud vähematki pidamist. Veel hullemaks läks siis, kui sõitsime Brandenburgi Väravate all oleval kivisillutisel.

Lõpujoone ületasid kõik eestlased, keegi ei kukkunud.

Ivanov, Randar (EST) aeg: 43:19 koht: 2     koht oma vanuseklassis: 1
Eltermaa, Gerli (EST) aeg: 57:09     koht: 65   koht oma vanuseklassis: 3
Ivanov, Alar (EST) aeg: 47:44     koht: 76   koht oma vanuseklassis: 16
Ivanov, Liivika (EST) aeg: 59:14 koht: 87 koht oma vanuseklassis: 22
Ivanov, Veronica (EST) aeg: 01:03:36 koht: 130   koht oma vanuseklassis: 9
Kruusmann, Reet (EST) aeg: 01:03:36 koht: 128   koht oma vanuseklassis: 29
Nõlvak, Neeme (EST) aeg: 49:42     koht: 90     koht oma vanuseklassis: 20

Kuna uisutajaid oli stardis ligi 1600, siis sellised kohad üllatasid meid kõiki. Parima koha ja aja sõitnud Randari arvamus Virumaa Teatajas:

“Arvestades ilmastikutingimusi ja rulluiskude rataste vale valikut, olen ajaga rahul. Ehk siis oli vihmane ilm ja rattad ei haakunud teega ja libisesid pidevalt külgedele ära, mistõttu ei saanud ma korralikult tõugata. Kuna ei saanud lõpukiirendust teha, jäin teiseks, mitte ei tulnud esimeseks,” rääkis Randar Ivanov. “Rada oli üks parimaid, kus ma sõitnud olen, mulle meeldis. Ühtlasi oli ka tuul sõitjatele sobivalt poolt. Kindlasti sooviksin järgmisel aastal tagasi minna.”

Samuti saavutas väga hea tulemuse Gerli, olles oma vanuseklassi kolmas.

Need tulemused näitavad, et Rakvere Rulluisuklubi liikmed on ka Euroopas tublid tegijad ja talvised treeningud on olnud efektiivsed. Täname klubi toetajaid, kes on loonud meile head treeningvõimalused. Suur tänu Rakvere Linnavalitsusele ja Rakvere Spordikeskusele, et oleme saanud talviseid treeninguid läbi viia.

Kuna kõik olid võistlusega rahul ja vajasid väikest lõõgastust, siis külastasime koos Tropical Islands vabaaja-ja veekeskust, kus ujusime, nautisime liutorusid ja ikka oma head seltskonda. Päeva lõpetas võistluse ametlik järelpidu.

Kohtumiseni 3. aprillil 2016 Berliinis!